Meridian Enterprise zapewnia solidne, wysoce skalowalne rozwiązanie do zarządzania treścią inżynierską dla całej organizacji.

Informacje o systemie

FUNKCJE MERIDIAN

Zarządzaj danymi inżynierskimi

Dane techniczne mogą być przechowywane na bezpiecznym repozytorium Meridian na różne sposoby. Meridian zapewnia opcje tworzenia nowych dokumentów za pomocą kreatora, ale dokumenty można również zapisywać z aplikacji (CAD), importując pakietowo (w tym całe zestawy i starsze wersje) lub przeciągając i upuszczając. We wszystkich przypadkach Kreator prowadzi właściwe przechowywanie przez właściwości do wypełnienia. Właściwości mogą być obowiązkowe, opcjonalne, generowane automatycznie, mieć (zależne) listy wyszukiwania i mogą być obliczane za pomocą skryptów. Właściwości mogą być pokazywane w dokumencie (w nagłówkach, stopkach lub tabelkach) i automatycznie, dwukierunkowo lub ręcznie synchronizowane z repozytorium.

Bezpieczny dostęp

Dostęp do Meridian jest zapewniany przez uwierzytelnianie systemu Windows, z wykorzystaniem istniejących użytkowników systemu Windows i grup użytkowników. Zabezpieczenia oparte na rolach określają uprawnienia użytkownika w odniesieniu do edycji, przeglądania lub drukowania. Jednocześnie nad treścią może pracować tylko jedna osoba, podczas gdy poprzednia wersja dokumentu jest nadal dostępna, chociaż zablokowana. W zależności od konfiguracji środowiska Meridian można to kontrolować, tak aby niektóre grupy użytkowników były ograniczone do wersji dokumentów (PDF).

Wyszukaj i pobierz

Meridian zapewnia różne sposoby wyszukiwania wymaganych danych, takie jak wyszukiwanie pełnotekstowe, szybkie wyszukiwanie, wyszukiwanie klucza i wyszukiwanie rozszerzone dokumentów lub folderów w repozytoriach lub między nimi. Ponadto można utworzyć widoki specyficzne dla użytkownika (Widoki nawigacji) pokazujące przefiltrowany podzbiór repozytorium dla określonych grup lub działań, takich jak listy rzeczy do zrobienia. Na poziomie repozytorium można podać wybór jako Zakres, taki jak Zakres „Projekty”, obejmujący tylko projekty aktywnej zmiany, w których można zastosować ograniczony dostęp i określone widoki Nawigacji.

Integracja aplikacji CAD

Oprócz ogólnej integracji z aplikacjami MS Office, Meridian obsługuje integrację z wieloma aplikacjami CAD, w tym AutoCAD, MicroStation, Inventor, SolidWorks i Revit. Integracja z CAD obejmuje automatyczne i ręczne zarządzanie odniesieniami, obsługę Xref, integrację tabelki rysunkowej i powiązane funkcje, aby pokazać strukturę zespołu, wyróżnić, gdzie używane są niektóre części, skopiować pliki z odniesieniami lub indeksować pliki CAD do wyszukiwania pełnotekstowego.

Obsługa wersji

Meridian zapewnia obsługę interpretacji wszystkich danych inżynierskich, w tym plików z XRef, hybrydami i złożeniami. Korzystając z Meridian Publisher, pliki rodzime są renderowane do formatu PDF i przechowywane jako plik skojarzony z tym samym dokumentem. W zależności od konfiguracji środowiska Meridian, niektóre grupy użytkowników mogą być ograniczone do wersji dokumentu lub mogą mieć dostęp do pracy zarówno z wersją natywną, jak i wersją.

Redlining, Mark-up i Compare

W celu przeglądu zawartości wbudowana przeglądarka PDFTron zapewnia możliwość zaznaczania czerwonych linii w plikach PDF i porównywania. Warstwy redline są przechowywane i zarządzane przez Meridian i dostępne dla organizacji w celu aktualizacji treści. Przed dokonaniem czerwonych linii i narzutów dostępna wersja dokumentu może być porównywana z poprzednimi wersjami, a nawet z innymi dokumentami. Podczas porównania dodawane i usuwane elementy są wyświetlane i mogą być przeglądane niezależnie.

Zarządzanie dokumentami zgodnie z ich statusem i zmianami

Meridian ma konfigurowalny status dokumentu, które pozwalają na pełne sprawdzenie dokumentu i zatwierdzenie zgodnie z procesami, jakie zachodzą w tym dokumencie. Inicjowanie przepływu pracy w Meridian automatycznie kopiuje bieżący dokument, aby utworzyć nową, przyrostową wersję. Po zakończeniu przepływu pracy dokument jest w stanie zwolnionym, a poprzednie wersje są dostępne w ramach pełnej historii dokumentu do przeglądania, porównywania, audytu lub przywracania.

Ścieżka audytu

Działania związane z przepływem pracy są przechowywane w ścieżce audytu historii, a na każdym etapie przepływu pracy użytkownik może wprowadzać komentarze. Dziennik ma format tabelaryczny w celu obsługi zaawansowanych wymagań raportowania i audytu.

Integracja e-mail i powiadomienia

Meridian zapewnia cztery typy integracji e-mail w MS Outlook lub Lotus Notes.
⦁ Przechowywanie wiadomości e-mail po stronie klienta, w tym przechowywanie załączników
⦁ Tworzenie wiadomości e-mail po stronie klienta, w tym natywnej lub wersji jako załącznika
⦁ Przechowywanie wiadomości e-mail po stronie serwera za pośrednictwem Meridian Email Manager
⦁ Powiadomienie e-mailem po stronie serwera, aby poinformować uczestników o zdarzeniach przepływu pracy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wstępnie skonfigurowane wiadomości e-mail z załącznikami lub linkami do dokumentów są wysyłane do adresatów, których można wybierać ze wstępnie skonfigurowanych list.

Raportowanie

All content within Meridian can be reported upon, either directly from the repository or through 3rd party reporting tools like Crystal Reports or MS Reporting Services. Reports can be generated by use of templates and the required data can be collected from specific queries, views, searches, static or dynamic collections.