W dniach 13-14 czerwca w Kielcach odbędzie się seminarium dla Przemysłu. Seminarium ma na celu zaprezentowanie efektów wdrożenia przez naszą firmę, systemu Meridian u naszych obecnych klientów, jak i zaprezentowanie systemu ,  dla przedsiębiorstw, które dopiero szukają rozwiązań dla swojej dokumentacji. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele naszej firmy odpowiadającej za wdrożenie i zapewniającej serwis systemu Meridian i przedstawiciele firmy Accruent producenta systemu Meridian.

 

 

 

W dniach 13- 16 stycznia 2019 roku odbyła się kolejna edycja Synergy, jest to szkolenie dla partnerów z całego świata  organizowanę przez firmę o Accruent, producenta systemu Meridian na którego oparciu realizujemy nasze wdrożenia zarządzając dokumentacją obiektów przemysłowych na terenie Polski. Synergy jest doskonałą okazją do udoskolenia naszej wiedzy, poznania nowych rozwiązań jak i wymiane doświadczeń .SampleD 110SampleD 207

SampleD 038

SampleD 003

Czy Twoja firma korzysta ze standardowych gotowych narzędzi do zarządzania treścią, takich jak SharePoint, OpenText, Filenet lub Documentum, aby zarządzać swoją dokumentacją inżynierską? Jeśli tak, prawdopodobnie masz problemy z zarządzaniem złożonymi i stale zmieniającymi się informacjami inżynierskimi za pomocą tych ogólnych systemów zarządzania treścią dla przedsiębiorstw.Problemy mogą wynikać z braku integracji zarządzania informacjami o budynku (BIM), niemożności zarządzania współbieżnymi aktualizacjami inżynierskimi w przypadku modyfikacji obiektu oraz uciążliwego procesu łączenia zasobów z dokumentacją inżynierską. Zazwyczaj systemy te są tworzone w celu zarządzania dokumentami, które nie są skomplikowane i podlegają bardzo niewielkim zmianom, np. informacje prawne i finansowe.

Zapraszamy serdecznie na webinarium organizowane przez producenta systemu Meridian w dniu 13 grudnia 2018 roku w godz. 17:00 - 18:00, podczas którego zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Czym się różni dokumentacja inżynierska od zwykłej dokumentacji;  
  • Funkcja zastosowania integracji CAD (projektowania technicznego) w platformie Meridian;
  •  Współpraca z działami wewnętrznymi w firmie; 
  •  Najlepsze rozwiązania radzenia  sobie z trudnościami  związanymi z utrzymaniem zgodności między zasobami a dokumentacją firmy;
  • Jak przygotować  dokumenty, aby były zgodne z przepisami narzuconymi przez organy regulacyjne.

Webinaria organizowane przez firmę Accruent  przedstawiają wykorzystanie systemu w praktyce, bazując na rzeczywistym środowisku i prowadzone są w języku angielskim.

Link do rejestracji:

//https://www.accruent.com/resources/webinars/6-reasons-why-generic-content-management-systems-are-not-enough].

 

Wraz z rozwojem zasobów i liczby pracowników Twojej firmy wzrasta zapotrzebowanie na zarządzanie treścią inżynieryjną – od podstawowej potrzeby konsolidacji plików i danych oraz zarządzania nimi, poprzez potrzebę centralnego wdrażania systemów korporacyjnych.

Ze względu na ogromną ilość udostępnianych informacji, śledzenie całej kluczowej dokumentacji inżynieryjnej w całym cyklu życia aktywów może być niezwykle trudne. Niedopatrzenie może prowadzić do złamania przepisów branżowych co może skutkować nałożeniem kar na Twoją firmę.

 

Podczas tego webinaru udostępnimy klucz i nauczymy Cię zarządzać Twoją dokumentacją inżynierską przez cały cykl życia zasobów.

Klucz do zarządzania Twoją dokumentacją techniczną

Data: 19 września 2018 r

Czas: 17:00



Weź udział w webinarze na żywo, na którym omówimy:

Ø  Jak zapewnić dokładną i aktualną wymianę informacji między działami technicznymi a działami operacyjnymi i działami utrzymania ruchu

Ø  Zarządzanie rysunkami technicznymi wykorzystywanymi do współbieżnych projektów inżynieryjnych w celu uniknięcia opóźnień

Ø  Współpraca z zewnętrznymi wykonawcami w chmurze podczas projektu inżynierskiego

Ø  Możliwości integracji z różnymi systemami zarządzania aktywami dla pełnej widoczności zasobów

Ø  Chris Tsangarides i Travis Bailey, konsultanci ds. biznesowych, będą gospodarzami sesji,

Ø  Na koniec konsultanci udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania

 

Nie możesz uczestniczyć w tym czasie?

Jeśli nie możesz wziąć udziału, dlaczego nie poprosić kolegę o przyłączenie się w Twoim miejscu? Po prostu prześlij ten e-mail, aby mógł się zarejestrować. Możesz też się zarejestrować, a my wyślemy Ci nagraną wersję po wydarzeniu, abyś mógł obejrzeć w dogodniejszym czasie.



https://event.on24.com/eventRegistration

Dołącz do tego webinaru 27 lipca, aby dowiedzieć się więcej o nowych możliwościach:

  • Bezpieczne zarządzanie dostępem do Meridiana w ramach Single-Sign-On (SSO)
  • Automatyczne sprawdzanie zgodności dla kontrahentów
  • Efektywne zarządzanie informacjami inżynieryjnymi dotyczącymi projektów
  • Udostępnienie użytkownikom szybki dostęp do aktualnych wersji PDF

Na tym seminarium internetowym omówimy, w jaki sposób najnowsza wersja Meridian ułatwia przejście do chmury obliczeniowej, koncentrując się bardziej na poprawie zdolności reagowania na zapotrzebowanie, redukcji kosztów rocznych i wydajności dostaw.

https://event.on24.com/eventRegistration

 

Zarezerwuj bezpłatną konsultację i już od jutra testuj światowe rozwiązanie.

Szacuje się, że ukryte koszty usuwania błędów po przekazaniu projektu o wartości 400 mln USD, wynoszą od 8 do 16 mln USD.

Od pewnego czasu oferujemy naszym klientom bezpłatną wersję testową systemu Meridian Portal, który jest uznanym na świecie rozwiązaniem, pomagającym monitorować wyniki i terminowość realizacji zadań, umożliwiając tym samym zachowanie lepszej kontroli nad obiegiem dokumentów w trakcie realizacji projektu.

Meridian Portal jest jedynym serwisem opartym na chmurze, który oferuje pełną współpracę z całą siecią dostawców, nie dając bezpośredniego dostępu do wewnętrznych zasobów i procesów, co pomaga zapewnić, że kluczowe dane otrzymane od zewnętrznych użytkowników są aktualne i rzetelne.

Dzięki bezpłatnej wersji próbnej otrzymasz:

- Indywidualną analizę przeprowadzoną przez doświadczonego konsultanta branżowego, który dokona przeglądu procesów biznesowych związanych z danymi i pokaże, jak można wykorzystać najlepsze rozwiązania do aktualizacji i zatwierdzania danych w czasie rzeczywistym.
- Nieograniczony dostęp do Portalu Meridian przez 1 tydzień (a w nim dokładną widoczność i przegląd projektów; pełną ścieżkę kontrolną dla użytkowników i dokumentów)
- Analizy i scenariusze przypadków, do wykorzystania przez użytkowników

Jak się zarejestrować?
Czas na tę promocję jest ograniczony, więc nie czekaj i skorzystaj z naszej oferty, wysyłając do nas kontakt na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Webinar w którym podpowiemy Ci w jaki sposób Twoja organizacja może być lepiej kontrolowana, zgodna ze standardami i poinformowana przy użyciu systemu Meridian.

Co dokładnie robi Meridian i jak może to przynieść korzyści Tobie i Twojej organizacji? 

Zapraszamy do uczestnictwa

https://event.on24.com/eventRegistration

Już dziś wszystkich zainteresowanych, zapraszamy 17 kwietnia, na seminarium w Katowicach dedykowanemu Grupie TAURON

Połączenie działu utrzymania ruchu z inżynierią? 
Już dziś zapraszamy do zarejestrowania się na webinarium, które odbędzie się 31 stycznia. Powiemy, jak sprostać wyzwaniu i usprawnić wymianę kluczowych informacji pomiędzy działem utrzymania ruchu a inżynierią. Dzięki zintegrowaniu Meridiana z systemami zarządzania aktywami przedsiębiorstwa, takimi jak SAP EAM, IBM Maximo, Infor EAM czy Ultimo, pracownicy mają dostęp do aktualnych informacji inżynieryjnych za pomocą jednego kliknięcia przycisku. O tym powiemy w webinarze. Poniżej link do zarejestrowania się na stronie:

 

Z okazji Nowego Roku życzymy, aby rok 2018, był dla Państwa wyjątkowym i bardzo spokojnym czasem, w którym zrealizujecie wszystkie swoje osobiste plany i zamierzenia.

ATUTOR Integracja Cyfrowa

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, składamy Państwu serdeczne życzenia, wszelkiej pomyślności, ciepła, niepowtarzalnej atmosfery oraz obfitosci wszelkich dóbr. Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia, poczucie osobistego i zawodowego spełnienia towarzyszą Państwu przez cały Nowy Rok.

Firma ATUTOR Integracja Cyfrowa

W dniu 11 października 2017, o godzinie 11, zapraszamy na webinarium poświęcone Poprawie dokładności i dostępności informacji technicznych w Araucaria Nitrogenados.

 

Firma Araucaria Nitrogenados to znany producent środków chemicznych i nawozów. Podczas webinarium dowiemy się, dlaczego firma wdrożyła system do zarządzania dokumentacją Meridian i jak to  wpłynęło na poprawę dokładności i dostępności informacji inżynieryjnych oraz jak przejęcie kontroli nad tymi informacjami pozwoliło zaoszczędzić czas i pieniądze.

Link do wzięcia udziału w webinarium

Zapraszamy 21 czerwca 2017 do Kielc, na seminarium poświęcone zarządzaniu dokumentacją obiektów przemysłowych w branży cementowej.

Zapraszamy w dniu 24 maja na webinarium pt. Kontrolowanie danych BIM z integracją Revit. Zaprezentowane zostaną korzyści integracji Meridiana z Revitem oraz w jaki sposób można zarządzać modelami Revit utrzymując integralność projektu nawet po zakończeniu budowy.

https://www.bluecieloecm.com/bim-revit-webinar/?_cldee...

BlueCielo Meridian 2017 - zapraszamy do obejrzenia webinara z najnowszej wersji systemu Meridian:
Pierwsze spojrzenie na to, w jaki sposób można osiągnąć scentralizowaną kontrolę operacyjną, współbieżną technikę BIM, dostęp do internetu i zdalnego użytkownika, przesyłanie strumieniowych plików PDF i bezpiecznie uprzemysłowiony łańcuch dostaw w cyklu życia zakładu.

https://www.bluecieloecm.com/meridian-2017-webinar/

Od września 2016 roku, ATUTOR Integracja Cyfrowa prowadzi swoją działalność w nowej siedzibie. Nowe biuro Spółki mieści się w kompleksie biurowym Astrum Business Park przy ulicy Łopuszańskiej 95 w Warszawie.

Zapraszamy na seminarium 11 maja 2016.

Seminarium poświęcone będzie zarządzaniu dokumentacją obiektów przemysłowych w energetyce.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie producenta oprogramowania Meridian Enterprise firmy Blue Cielo gdzie opisany został sektor ropy naftowej i gazu:

http://www.bluecieloecm.com/oil-gas

PROJECT PORTAL 2015 - JUŻ JEST!!!

http://www.bluecieloecm.com/bluecielo-project-portal-2015

ATUTOR Integracja Cyfrowa - Zapraszamy do zapoznania się z koncepcją ECM (Engineering Content Management)

https://www.linkedin.com/company/163311?trk=tyah&trkInfo=idx%3A2-1-2%2CtarId%3A1424263276176%2Ctas%3Abluecie

http://www.offshore-technology.com/contractors/computer/bluecielo_ecm/

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej foto-relacji z naszego pobytu w Amsterdamie na spotkaniu partnerów "SYNERGY 2015" firmy BLUE CIELO producenta oprogramowania do zarządzania dokumentacją inżynierską (EDM - Engineering Data Management, ECM - Engineering Content Management, ALIM – Asset Lifecycle Information Management) - Meridian Enterprise 2014, link do albumu na FB.

Zapraszamy WSZYSTKICH do odwiedzania naszej strony na Facebook'u gdzie zamieszczać będziemy ciekawe materiały z branży ECM, IT i nie tylko!

https://www.facebook.com/atutorintegracjacyfrowa

Najnowsza aktualizacja systemu Meridian Enterprise, flagowego produktu firmy BlueCielo, wprowadza nowe funkcjonalności usprawniające w pracę z danymi inżynierskimi. Po raz kolejny Meridian Enterprise udowadnia, że zasługuje na miano lidera rynku w zakresie rozwiązań dedykowanych dla potrzeb zakładów produkcyjnych, które chcą zapewnić maksymalną produktywność ich majątku produkcyjnego. Kompleksowość rozwiązania sprawia, że jest ono wykorzystywane w ciągu całego cyklu życia majątku/obiektu.

 W dniach 29-31 stycznia w Amsterdamie odbyła się ogólnoświatowa konferencja partnerów biznesowych firmy BlueCielo - BlueCielo's Synergy Event 2014.


Tematem spotkania były plany rozwoju Meridiana oraz strategia biznesowa BlueCielo. Spotkanie służyło wymianie doświadczeń partnerów oraz dawało możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami producenta oprogramowania Meridian. Dużym zainteresowaniem cieszyła się pierwsza prezentacja nowego Meridian Touch - rozwiązania pozwalającego na szybki dostęp do środowisk Meridiana za pośrednictwem urządzeń mobilnych tj. smartphone czy tablet. 

Podczas spotkania partnerzy prezentowali casestudy najciekawszych projektów w jakich brali udział w ostatnim czasie. Atutor Integracja Cyfrowa, jako partner wyłączny BlueCielo w Polsce, stanowił jedną z największych firm partnerskich w Europie Wschodniej. 

W dniach 8-11 maja 2011 roku w Warszawie odbędzie się 40. Światowa Konferencja IFTDO &Expo, która będzie jednocześnie XIII Kongresem Kadry. Kongres Kadry jest stałym elementem życia zawodowego każdego profesjonalisty HR.


Podczas Konferencji nasza firma wraz z Elektrownią Turów wystąpi z prezentacją Elastyczny czas pracy w dużej firmie jako praktyczne wdrożenie idei WORK-LIFE BALANCE i element poprawy efektywności. Prezentacja będzie miała formę case study o wdrożeniu Komputerowej Karty Pracy w Elektrowni Turów. 

BlueCielo Meridian Enterprise w wersji 2010 zawiera nowe funkcjonalności (opisane poniżej), integrację z SharePointem i integrację z aktualnymi wersjami programów CAD.

Meridian 2010 posiada wsparcie dla następujących wersji oprogramowania do tworzenia dokumentów:

  • AutoCAD 2010
  • Autodesk Inventor 2010
  • Microstation V8
  • SolidWorks 2010